Velkommen til min lille hverdagsverden om stort og smått.Legg gjerne igjen noen ord. Takk for att du stakk innom :)

fredag 15. april 2011

Helg igjen ;)

Ja da var det helgen igjen, og dagene bare går og går, eller rettere sagt rusher avgårde. I går fikk jeg ett koselig avbrekk i all eksamenslesing, da jeg fikk lov å synge sammen med de trivelige og flinke folkene i Viseklubben Baluba :) Det var ønskekonsert i Salangen kirke og mange fikk sine ønsker oppfyllt :) en av de jeg fikk fremføre var Grågåsa, som er en av de fineste sanger jeg vet om, og så Eg ser, den er meget stemningsfull, og man kan ikke la vær og bli revet med av den ;) Summertime ble super, og lydbildet i Salangen kirke er bare helt fantastisk :)
Påsken er snart her, alle barn er her og nå skal vi kose oss allt vi kan, selv om påskeharen blir søkkvåt i regnet ;)Det må nok bli mye lesing til eksamen som nærmer seg med stormskritt, får vel snike meg opp på soverommet for å få litt fred, eller lese på kveldstid, med ett glass rødvin eller to ;)
 God påske og kos dere alle sammen

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar