Velkommen til min lille hverdagsverden om stort og smått.Legg gjerne igjen noen ord. Takk for att du stakk innom :)

fredag 8. april 2011

Nå er det helg :)

Helg igjen! og vi har frihelg :0) for alle barn skal bort i helgen. De minste til hver sin tante, Maia til pappaen, Frida og Sunniva har pappa respektive Mammahelg. Jeg har lovet meg selv noen laaaange turer i friskluft,men må nok mest jobbe og jobbe med mine skoleoppgaver. Huff snart begynner eksamen, og det blir en skikkelig stresstid.Men jeg tror jeg skal få det godt til ;) selv om jeg ligger endel etter......stress stress.Jeg har vel tatt meg litt hals over hodet, men bruker alltid å få til det jeg vil.
Den 14april skal jeg synge. Set blir ønskekonsert med Baluba i Salangen Kirke. Gleder meg til det, og det blir ett fint lite avbrekk i allt lese og skrivestyr om dagen :) God helg og Nyt vårens alle goder.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar